معرفی برند تیوان

معرفی برند تیوان

معرفی برند تیوان

در بازار امروز نوسانات شدید ارزی و تغییرات سریع، نگاه ها را به سوی تولیدات داخلی معطوف کرده است. برند تیوان یکی از برندهای موجود در بازار دکوراسیون داخلی است که نگاه خود را به پتاسیل تولیدات داخلی با محور کیفیت معطوف نموده است.

در سال 1397 بعد از افزایش نرخ ارز و مصوبه هیئت دولت مبنی بر عدم واردات محصولاتی همچون پارکت لمینت و کفپوش، مجموعه برج نیلی تصمیم بر ارائه یک برند با نام تجاری تیوان ( TIVAN: Creative Plan ) به بازار دکوراسیون داخلی نمود.

برند تیوان که در ابتدا با ارائه کفپوش تیوان و پوستر تیوان به بازار عرضه شد، در طی این دو سال گذشته مسیر زیادی را طی کرده تا به کیفیت و تنوع امروزی برسد.

کفپوش  PVC تیوان

کفپوش تیوان ابتدا با تنوع 10 رنگ در قالب کفپوش سایز 15cm عرض و 90cm طول به صورت تایل الواری به بازار عرضه شد و طی مدت کوتاهی کفپوش تیوان توانست به تنوع رنگی خود بهبود بخشد و امروز کفپوش تیوان با 14 رنگ بسیار پرفروش به بازار عرضه شده است.

کفپوش تیوان در ابتدا به واسطه امباس ( emmbass ) یا همان برجستگی که باعث زیبایی و طبیعی بودن شکل کفپوش می شود، توان رقابت با محصولات وارداتی را نداشت. اما اکنون ضمن توجه به رعایت اصول کیفیت می تواند حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

کفپوش تیوان در حال حاضر یکی از بهترین امباس های موجود در بازار را دارا است و همین امر باعث شده است کفپوش تیوان در بین مشتریان و متخصصان حوزه دکوراسیون داخلی محبوبیت خاصی پیدا کند. کفپوش تیوان در حال حاضر، تکمیل چارت نمایندگان فروش در کشور را در دستور کار خود قرار داده و در این زمینه نیز توانسته نمایندگان توانمند و با تجربه ای را در کنار خود داشته باشد.

پارکت لمینت تیوان

معرفی برند تیوان

پوستر دیواری تیوان

بعد از تولید کفپوش تیوان، مجموعه برج نیلی تصمیم به ارائه پوستر دیواری به بازار گرفت.

پوستر دیواری تیوان در نیمه دوم سال 1397 با تنوع 5 نوع جنس کاغذ و دو نوع چاپ به بازار عرضه شد.

پوستر دیواری تیوان در سه کلاس قیمتی تیوان، تیوان پلاس و تیوان لاکچری وارد بازار شد.

پوستر دیواری تیوان ضمن بهبود روند تولید و بدست آوردن کیفیت بالا، توانست جایگاه خود را در بین سایر رقبا تثبیت کند.

پارکت لمینت تیوان

پارکت تیوان در سال 1398 به بازار عرضه شد. پارکت تیوان که در ابتدا با 8 رنگ به بازار عرضه شد ضمن حذف و اضافه کردن رنگ و دخیل کردن سلیقه مشتری، اکنون در 14 رنگ در بازار موجود می باشد.

پارکت لمینت تیوان از HDF با کیفیت تولید شده و تمام توان و تلاش خود را بکار گرفته تا بتواند رضایت مشتری را بدست آورد و امروزه جزو برترین پارک لمینتهای موجود در بازار از لحاظ کیفیت و دوام و همچنین رنگبندی می باشد.

پارکت تیوان دارای کلیک های ولنگه بوده که بهترین نوع کلیک در بازار است. پارکت تیوان که مسیر پر فراز و نشیبی را طی کرده، اکنون دارای 8 سال گارانتی مکتوب کیفیت محصول می باشد.

پارکت تیوان دارای کلاس تردد AC4 می باشد که از بهترین رده های کلاس تردد است. لایه اورلی یا اورلیت ( Overlay ) که در تولید لمینت تیوان بکار گرفته شده، یکی از بهترین نوع موجود در بازار است. پارکت تیوان، کفپوش تیوان و پوستر دیواری تیوان را می توانید از نمایندگان ما و فروشگاه های معتبر سراسر کشور تهیه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *