پرفروش ‌ترین طرح‌ های کاغذ دیواری 2024

مقدمه

امروزه بسیاری از افراد در مراحل ساخت و یا بازسازی منازل خود استفاده از کاغذدیواری را به منظور پوشاندن دیوارها نسبت به سایر روش ها ترجیح می دهند. علت این انتخاب آن است که در سال های اخیر تنوع طرح های تولید شده برای کاغذ دیواری بسیار افزایش پیدا کرده و همه ی افراد می توانند با هر سلیقه ای طرح متناسب با دکوراسیون منزل خود را خریداری نمایند. علاوه بر این ماندگاری کاغذ دیواری نسبت به سایر روش ها بیشتر بوده و با پرداخت یک هزینه مناسب می توان تفاوتی شگرف را در دکوراسیون منزل ایجاد نمود. در همین راستا در این مقاله ا ز شرکت برج نیلی که یکی از بزرگترین مراکز پخش کننده کاغذ دیواری می باشد قصد داریم پرفروش ‌ترین طرح‌ های کاغذ دیواری 2024 را به شما معرفی نماییم.

پرفروش ترین طرح های کاغذ دیواری کدامند؟

همان طور که در قسمت مقدمه نیز به آن اشاره شد امروزه استفاده از کاغذ دیواری بسیار رواج پیدا کرده و نسبت به سایر روش های مشابه مانند رنگ و… از مزایای بیشتری برخوردار می باشد. اما نکته قابل توجه آن است که چنانچه قصد خرید کاغذ دیواری را دارید می بایست در انتخاب طرح و رنگ بسیار دقت نموده و انتخاب خود را متناسب با سبک دکوراسیون منزل و سایر وسایل آن انجام بدهید. در همین راستا در ادامه برخی از پرفروش ترین طرح های کاغذ دیواری را به شما معرفی می نماییم تا بتوانید از میان طیف گسترده ای از طرح ها و مدل ها بهترین انتخاب را داشته باشید.

کاغذ دیواری ساده

در میان انبوهی از طرح ها و مدل های کاغذدیواری موجود در بازار شاید بتوان کاغذ دیواری های ساده را یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین طرح ها دانست. این طرح مناسب افراد ساده پسند و علاقه مند به سبک مینیمال بوده و به شما توصیه می شود چنانچه قصد ندارید پس از زمان کوتاهی نسبت به تعویض کاغذ دیواری خود اقدام نمایید از طرح های ساده استفاده نمایید تا به مرور زمان از آن خسته و دلزده نشوید.

کاغذ دیواری با طرح طبیعت

امروزه با توجه به مشغله های زیاد زندگی روزمره بسیاری از افراد به منظور آن که بتوانند حس نشاط و سرزندگی را در خانه خود دوچندان نمایند در انتخاب کاغذ دیواری به سراغ طرح های طبیعت و منظره می روند و به همین دلیل این مدل کاغذ دیواری ها در سال های اخیر در میان پرفروش ترین ها طرح ها قرار گرفته اند. اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که به این طرح کاغذ دیواری ها علاقه مند هستید به شما توصیه می شود تنها برای یک دیوار از این طرح استفاده نموده و سایر دیوارها را با استفاده از طرح های ساده بپوشانید.

کاغذ دیواری طرح پتینه

چنانچه سبک منزل شما مدرن می باشد و قصد خرید کاغذ دیواری را دارید پیشنهاد ما به شما طرح پتینه می باشد. پتینه از طرح های جدید و مدرنی می باشد که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته و از طرح های پرفروش کاغذ دیواری می باشد. طرح های پتینه موجود در بازار از چنان تنوع رنگی برخوردار می باشند که همه افراد می توانند با هر نوع سلیقه ای طرح و رنگ مورد نیاز خود را انتخاب نمایند.

کاغذ دیواری طرح داماسک

طرح کاغذ دیواری داماسک از جمله طرح هایی است که از گذشته تا به امروز جزو پرفروش ترین طرح های کاغذ دیواری بوده و همواره طرفداران خاص خود را دارد. علت فروش بالای این طرح آن است که مناسب با هر نوع سبک دکوراسیونی بوده و تمامی افراد می توانند از آن در دکوراسیون منزل خود استفاده نمایند.

کاغذ دیواری نئور طرح جدید

کاغذ دیواری طرح هندسی

این نوع کاغذ دیواری ها همان طور که از نامشان مشخص است از برخی طرح های هندسی مانند مربع، مثلث و… تشکیل که این طرح ها به طور متناوب تکرار می گردند. با وجود آن که زمان کمی از عرضه این مدل ها به بازار نمی گذرد اما این طرح جزو طرح های پرفروش و پرطرفدار کاغذ دیواری شده است.

کاغذ دیوار طرح سه بعدی

یکی از جدیدترین مدل های کاغذ دیواری را می توان طرح سه بعدی دانست که طرفداران مخصوص به خود را دارد. این طرح ها از جذابیت خاصی برخوردار بوده و با عمق بخشیدن به فضا حس جدیدی را در مخاطب خود ایجاد می نماید. برای این که این نوع کاغذ دیواری ها به خوبی بر روی دیوار شما خودنمایی کنند توصیه می شود طرح کاغذ دیواری سایر دیوارها را ساده انتخاب نمایید.

حال که پرفروش ترین طرح های کاغذ دیواری 2024 را به شما معرفی نمودیم شما می توانید تمامی این مدل ها و سایر مدل های متنوع دیگر را از مجموعه برج نیلی که به فروش عمده کاغذ دیواری می پردازد با بهترین کیفیت و با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

کدام سبک کاغذ دیواری پرطرفدارتر و جدیدتر است؟

همان طور که می دانید امروزه سبک های مورد استفاده در دکوراسیون داخلی بسیار افزایش پیدا کرده و افراد متناسب با سلایق خود یکی از این سبک ها را برای طراحی و دکوراسیون منزل خود استفاده می نمایند. در همین راستا طراحان و تولید کنندگان کاغذ دیواری نیز با ارائه سبک ها و مدل های گوناگونی از کاغذ دیواری دست شما را برای انتخاب یک کاغذ دیواری متناسب با سبک منزل باز گذاشته اند. اما سوال این است که کدام سبک امروزه در میان افراد پرطرفدارتر می باشد. در پاسخ به این سوال می توان گفت تا چندسال اخیر سبک های کلاسیک بسیار پرطرفدار بوده و بسیاری از افراد از این سبک کاغذ دیواری در دکوراسیون خود استفاده می نمودند. اما گذر زمان باعث شده است که سبک کلاسیک محبوبیت خود را از دست داده و امروزه طرفداران آن از ترکیب آن با سایر سبک ها استفاده می نمایند. سبک های مدرن و مینیمال نیز از جمله سبک های پرطرفدار سال های اخیر بشمار می آیند که طرفداران زیادی دارند. در کنار این طرح ها، سبک های  لوکس و لاکچری که دارای رنگ های طلایی و شاین دار می باشند نیز از طرح های محبوب خاص پسندان است.

طرح کاغذ دیواری مدرن در اصفهان

نکاتی در خرید کاغذ دیواری از بین پرفروش ترین طرح ها

حال که در بخش های قبلی با برخی از طرح های پرفروش کاغذ دیواری در سال 2024 آشنا شدید در ادامه قصد داریم به ارائه برخی نکات در راستای خرید شما بپردازیم.

  • کاغذ دیواری می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی بخش های مختلف منزل شما داشته باشد اما برای این امر لازم است که طرحی را انتخاب نمایید که با سبک دکوراسیون شما هماهنگ باشد.
  • علاوه بر سبک دکوراسیون هارمونی رنگی نیز در زیباتر شدن فضای شما بسیار اهمیت دارد در نتیجه بهتر است از کاغذ دیواری هایی استفاده کنید که از لحاظ رنگ با سایر وسایل خانه در یک طیف رنگی قرار دارد.
  • شاید باورتان نشود اما طرح و رنگ کاغذ دیواری می تواند تاثیر زیادی بر بزرگ یا کوچک جلوه دادن فضای شما داشته باشد. در واقع رنگ های تیره فضای شما را کوچک و رنگ های روشن فضای شما را در چشم مخاطب بزرگتر جلوه می دهد. علاوه بر رنگ طرح کاغذ دیواری نیز بر فضای شما بی تاثیر نیست به همین دلیل توصیه می شود چنانچه فضای شما کوچک است از کاغذ دیواری های با طرح ریز و محو استفاده نمایید اما در فضاهای بزرگ محدودیتی در انتخاب طرح ندارید و می توانید از طرح های ریز و درشت استفاده نمایید.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی نمودیم شما را با پرفروش ترین طرح های کاغذ دیواری در سال 2024 آشنا نماییم تا بتوانید از میان طیف گسترده ای از طرح ها و رنگ های کاغذ دیواری موجود در بازار با انتخاب یک طرح مناسب از زیبایی آن لذت ببرید. علاوه بر این سبک های پرطرفدار را نیز به شما معرفی کرده و به ارائه برخی نکات برای خرید کاغذ دیواری پرداختیم. در همین راستا چنانچه شما عزیزان قصد خرید یک کاغذ دیواری با کیفیت و مطابق با متد روز را دارید می توانید محصولات مورد نیاز خود را از مجموعه برج نیلی که عمده فروش کاغذ دیواری اهواز است با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *