با کاغذ دیواری به دیوارها جان ببخشید

با کاغذ دیواری به دیوارها جان ببخشید

با کاغذ دیواری به دیوارها جان ببخشید.یکی از سریع‌ترین و ساده‌ترین راه‌ها برای افزودن جذابیت بصری یا جان بخشیدن به ظاهر خانه ، استفاده از کاغذ دیواری است.کاغذ دیواری که در طیف گسترده ای از رنگ ها، بافت ها و الگوها موجود است، روشی بسیار مقرون به صرفه برای برجسته کردن بخشی از خانه، مشخص کردن فضا، پوشاندن خلاقانه عیوب دیوار و غیره است.

کاغذ دیواری راه طولانی را پیموده است و هنوز هم یکی از بهترین راه ها برای افزودن شخصیت، زرق و برق و ظرافت به دیوارهای خانه شماست.می توانید کل اتاق را کاغذدیواری کنید یا از آن برای برجسته کردن تنها یک دیوار استفاده کنید.از wallpaper می توان برای زنده کردن قفسه های کتاب و مبلمان استفاده کرد.درواقع این ابزاری ایده آل برای تزئین خانه شماست.

طراحی اتاق با کاغذ دیواری شهرکرد و با الگوهای هماهنگ، فضایی جذاب و دنج ایجاد می کند.نصب یک کاغذ دیواری شیک و زیبا گویای ظرافت است و به اتاق درخشندگی می افزاید.wallpaper که در کل اتاق یا فقط روی یک دیوار خاص اعمال می شود ، شخصیت ایجاد می کند و اتاق را فوراً جالب تر می کند.این نوع پوشش دیوار به یک اتاق کسل کننده زندگی می بخشد.

نکات و ترفندهای کاغذ دیواری برای جان بخشیدن به دکوراسیون منزل شما

کاغذ دیواری

خانه شما پنجره ای به شخصیت شماست.این تجسم سلیقه و سبک زندگی شماست.همچنین مکانی راحت و دارای امنیت است که پس از یک روز سخت کار طولانی به دنبال آن هستید.به این ترتیب، چه کسی دوست ندارد به خانه ای برگردد که آرامش بخش و زیبا و ایمن است؟برتری زیبایی‌شناختی «کاغذ دیواری» به شما کمک می‌کند تا به این هدف و بیشتر از آن برسید.

برخلاف رنگ که یکنواخت است، یک wallpaper مجموعه ای از بافت ها و الگوها را بر روی دیوارهای شما اضافه می کند تا ظاهری هنری به ارمغان بیاورد.پس با کاغذ دیواری می توانید به دیوارها و ظاهر خانه خود جان ببخشید.

  • خرید رول کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها معمولا بصورت رول فروخته می شوند.روش صحیح خرید با محاسبه مساحت کل دیوار یعنی جایی که می خواهید آن را بچسبانید ، انجام میشود.انواع مختلفی از کاغذ دیواری وجود دارد.برخی از انواع ، براق و صاف هستند ، در حالی که برخی دیگر سه بعدی هستند و از سطح دیوار بیرون می آیند.برخی از آنها به راحتی قابل شستشو هستند و بسیاری از آنها در برابر رطوبت مقاومند.نیازهای خود را بشناسید و بر اساس آن خرید کنید.

  • انتخاب طرح مناسب

دیوارپوشی که انتخاب می‌کنید می‌تواند اتاق را بزرگ‌تر، گرم‌تر و روشن‌تر یا درست برعکس آن نشان دهد.برای مثال، پس‌زمینه‌های رنگی سرد، اتاق را بزرگ‌تر نشان می‌دهند.کاغذ دیواری های طرح دار می توانند عیوب دیوار را پنهان کنند یا عناصری مانند سنگ مرمر یا چوب را تقلید کنند.یک الگوی با طرح لایه ای مانند یک طرح گل می تواند درک سه بعدی را ایجاد کند.یک اتاق بدون الگو می تواند شما را خسته کند، در حالی که اتاقی با الگوهای زیاد می تواند باعث بی قراری شود.راه راه های عمودی باعث می شود که اتاق بلندتر به نظر برسد ،در حالی که افقی باعث می شود که اتاق عریض تر به نظر برسد.همچنین باید رنگ و ساختار سقف را در نظر بگیرید، به خصوص اگر سقف کاذب برای سالن یا اتاق خواب دارید.بهترین راه این است که از یک طراح داخلی در فروشگاه برج نیلی برای تصمیم گیری صحیح مشاوره بگیرید.

کاغذ دیواری شهرکرد

  • کاغذ دیواری چسبدار یا بدون چسب

برای اینکه کاغذ دیواری ها بچسبند، به چسب نیاز دارند.نمونه های سنتی، رول های خشکی هستند که باید با کمک محلول خارجی مانند چسب شفاف روی دیوار چسبانده شوند.نصب نسخه چسبدار کاغذ دیواری بسیار ساده تر است.

  • آماده سازی دیوار

برای دستیابی به بهترین نتایج ممکن و ظاهری صاف و یکدست، سطح دیوار باید قبل از استفاده از کاغذ دیواری ، خشک، تمیز، صاف، یکنواخت، پایدار و جاذب باشد.کاغذ دیواری قدیمی را بردارید و دیوار را کاملا تمیز کنید.پریزها و کلیدها باید با نوار چسب پوشانده شوند.

  • نصب کاغذ دیواری

خمیر را پشت کاغذ بمالید و با احتیاط آن را به دیوار بچسبانید.از بالا به پایین و از چپ به راست شروع کنید تا به طور یکنواخت چسبانده شوند.هر بار که چسباندن یک نوار را تمام کردید، کاغذ دیواری را با قلم مو فشار دهید و صاف کنید تا چین و چروک و حباب از بین برود.بعد از اینکه کاغذ دیواری را حداقل 15 دقیقه گذاشتید، چسب اضافی را با یک اسفنج مرطوب پاک کنید.

امیدوارم حالا که این مقاله را خواندید ، بتوانید تصمیمی صحیح در مورد انتخاب دیوارپوش مناسب برای خانه تان بگیرید.ما به شما پیشنهاد می کنیم،کاغذ دیواری را انتخاب کنید و با استفاده از آن به دیوارها و دکوراسیون خانه تان جان ببخشید!

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *