راهنمای نگهداری از کاغذ دیواری برج نیلی

راهنمای نگهداری از کاغذ دیواری

امروزه بیشتر افراد به جای رنگ کردن دیوارهای خانه خود ، از کاغذ دیواری اصفهان استفاده میکنند.

انواع کاغذ دیواری در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود هستند که به وسیله آنها میتوان به دیوارهای خانه زیبایی خاص و منحصر بفردی بخشید.

کاغذ دیواری اصفهان مانند هر کالای دیگری به مراقبت نیاز دارد و اگر از آن به درستی نگهداری نشود ، خیلی زود زیبایی خود را از دست داده و خراب میشود.

درست است که نوع ، کیفیت و جنس کاغذ دیواری بر طول عمر آن تاثیر گزار است اما حتی اگر گران ترین کاغذ دیواری ها را با بهترین کیفیت خریداری کنید ، اما نکات مراقبتی و نگهداری از آنها را ندانید ، خیلی زود جلوه اولیه خود را از دست داده و از بین میروند.

تمیز کردن کاغذ دیواری

تمیز کردن کاغذ دیواری

کاغذ دیواری اصفهان اگر مرغوب باشد به هیچ عنوان گرد و غبار و دوده را به خود نمیگیرد.اما در بعضی از موارد ممکن است کاغذ دیواری با مداد ، خودکار، چسب و یا مواد غذایی کثیف شود و به تمیز کردن نیاز داشته باشد.

نحوه تمیز کردن کاغذ دیواری نسبت به نوع کاغذ دیواری متفاوت است.

کاغذ دیواری ها ممکن است غیر قابل شستشو باشند. رسیدن رطوبت به کاغذ دیواری های غیر قابل شتسشو آنها را خراب میکند.

اما اگر کاغذ دیواری از نوع قابل شستشو درجه ا باشد ، میتوان لکه های بوجود آمده روی آن را با یک دستمال سفید نم دار پاک کرد و اگر کاغذ دیواری از نوع قابل شستشو درجه 3 باشد ، یعنی در مقابل رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد ، برای پاک کردن لکه های آن میتوان از مواد شوینده محلول در آب استفاده کرد.

به این صورت که ابتدا مقدار کمی از مواد شوینده را در آب حل کرده و با استفاده از یک اسفنج نرم بر روی قسمت های لکه دار میکشیم تا لکه پاک شود.

البته برخی از لکه ها اینقدر عمیق هستند که فقط با پاک کننده های قوی مخصوص کاغذ دیواری از بین میروند.

اصول تمیز کردن کاغذ دیواری

لازم به ذکر است ، اسفنج شستشو نباید زبر باشد ، چراکه ممکن است به کاغذ دیواری آسیب برساند.

عملیات شستشو و تمیز کردن کاغذ دیواری ، باید به گونه ای انجام شود که آب به پشت کاغذ دیواری نفوذ نکند ، چون ممکن است با نفوذ آب ، کاغذ دیواری از روی دیوار بلند شود.

لکه های بوجود آمده روی دیوارها اگر بمدت طولانی باقی بمانند ، ممکن است دیگر پاک نشوند.پس به محض ایجاد لکه ، بلافاصله آنها را برطرف کنید.

برای افزایش طول عمر کاغذ دیواری اصفهان و تمیز بودن همیشگی آن ، باید هر سه ماه یکبار گرد و غبار ایجاد شده روی آن را با جاروبرقی برطرف کنید.اینکار از نفوذ گرد و غبار به داخل بافت کاغذ دیواری جلوگیری کرده و باعث میشود کاغذ دیواری نصب شده روی دیوار منزل شما در بلند مدت ، سالم و تمیز بماند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با نمایندگی کاغذ دیواری اصفهان ارتباط برقرار کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *