چگونه کاغذ دیواری را تمیز کنیم

چگونه کاغذ دیواری را تمیز کنیم

چگونه کاغذ دیواری را تمیز کنیم ؟

کاغذ دیواری و پوستر دیواری مانند رنگ های روغنی و پلاستیکی نیاز به تمیز کردن های مفصل ندارد. کاغذ دیواری ها به دلیل طرح و نقش های آنها کثیفی و گرد و غبار را نمایش نمی دهند، اما به هر حا ل در این مقاله  راه حلی برای تمیز کردن کاغذ دیواری ها به شما ارائه می دهیم

روش تمیز کردن کاغذ دیواری پی وی سی

کاغذ دیواری های پی وی سی که به کاغذ دیواری قابل شستشو معروف هستند را می توانید با مقداری محلول آب و صابون و یک دستمال نرم به راحتی تمیز کنید.

مقداری کم پودر صابون را در ظرف آب حل کنید. محلول آب صابون را با یک دستمال خشک تمیز به روی لکه کاغذ دیواری بگذارید، با یک دستمال نم دار شروع به پاک کردن اثر محلول از روی کاغذ دیواری کنید

نکات مهم

دقت کنید که آب دستمال نم دار( دستمال دوم ) را به خوبی بگیرید تا کاغذ دیواری زیاد مربوط نشود.

آب زیاد دستمال و شستشوی بی رویه و بی دقت سبب آسیب به کاغذ دیواری خواهد شد.

تمیز کردن کاغذ دیواری های نانوون

کاغذ دیواری نانوون از الیاف طبیعی کاغذ و پارچه تهیه می شوند.

کاغذ های نانوون به دلیل اینکه فاقد مواد پلاستیکی هستند در برابر آب و شستشو مقاومت کمتری دارند، لذا برای نظافت و شستشوی کاغذ نانون باید دقت بیشتری کرد.

برای تمیز کردن کاغذ دیواری های نانوون از یک دستمال خشک و بدون رطوبت استفاده کنید به طوری که فقط گرد و غبار روی آنها پاک شود و به بافت کاغذ دیواری آسیبی وارد نشود.

البته در میان کاغذ دیواری های نانوون نیز ، کاغذ های مرغوب و با کیفیت هم هستند که می توان راحتتر و با دستمال مرطوب تمیز کرد.

در نظر داشته باشید که…

این راهکار های ارائه شده فقط برای بر طرف کردن گرد و  غبار و  یا کثیفی های معمولی بر روی کاغذ دیواری می باشد. برای بر طرف کردن لکه های مقاوم تر از روی کاغذ دیواری اینجا کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *