کفپوش گرانیت و مزایا و معایب آن

کفپوش گرانیت و مزایا و معایب آن

کفپوش گرانیت و مزایا و معایب آن

کفپوش گرانیت چند دهه است که شناخته شده است و امروزه به محبوبیت بیشتری رسیده است.یکی از دلایل محبوبیت روزافزون آن این است که گزینه های گسترده طراحی را با نرخ مناسب ارائه می دهد.گرانیت یکی از انواع سنگ های طبیعی است.این یک سنگ آذرین است که پس از فعالیت آتشفشانی به وجود می آید.ساختاری بلوری دارد.کاشی ها متراکم هستند و دارای مقاومت نیز هستند.

گرانیت به عنوان ماده کفپوش

کفپوش گرانیت به دلیل مزایای مختلف ، محبوب ترین انتخاب در داخل و خارج از منزل است.همچنین در کنار بادوام بودن از زیبایی نیز برخوردار است.

بنابراین ، اگر در حال بازسازی خانه خود هستید و به فکر تعویض کاشی های خود هستید ، کفپوش گرانیت و کفپوش تیوان ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشند.برای دانستن مزایای کفپوش گرانیت بیشتر بخوانید تا بدانید که آیا برای شما مناسب است یا نه.فراموش نکنید که اگر قصد دارید گرانیت را به عنوان ماده کفپوش اصفهان انتخاب کنید ، معایب آن را نیز بخوانید تا بعداً پشیمان نشوید!

مزایای کفپوش گرانیت

کف گرانیت از مزیت های زیادی برخوردار است.برخی از مزایای عمده کف گرانیت در زیر شرح داده شده است:

دوام:دوام گرانیت جای بحث ندارد.اثبات دوام آن در این واقعیت است که گرانیت برای مواد پیشخوان ترجیح داده می شود.می تواند در برابر خراش های چاقو و پیچ و تاب ظروف آشپزی مقاومت کند.اگر از یک درزگیر مناسب برای کف گرانیت استفاده شود و از پاک کننده توصیه شده برای تمیز کردن استفاده شود ، می تواند دهه ها دوام داشته باشد.ویژگی دوام باعث می شود کفپوش گرانیت به یک ماده عالی و ترجیحی برای کفپوش بیرونی نیز تبدیل شود.

مزایای کفپوش گرانیت

نگهداری کم:یکی دیگر از مزایای استفاده از کف گرانیت این است که در طول عمر خود به تعمیر و نگهداری کمی نیاز دارد.

تنوع در الگوها ، رنگ و طرح:می توانید طرحی را طوری انتخاب کنید که با فضای داخلی منزل شما مطابقت داشته باشد.همانطور که در طی فرآیندهای طبیعی آتشفشانی تشکیل می شود ، در معرض درجه حرارت متفاوتی و انواع مواد معدنی قرار می گیرد.این باعث می شود گرانیت به چندین شکل در دسترس باشد.

مقاومت در برابر لکه ها:از آنجایی که گرانیت برای میزهای آشپزخانه شما استفاده می شود ، پس دارای یک ویژگی خاص یعنی مقاومت در برابر لکه ها است.مواد ریخته شده را می توان به راحتی پاک کرد به شرطی که کاشی ها به درستی موم مهر و موم شده باشند و مواد به داخل نفوذ نکنند.بسیاری از پاک کننده ها برای کفپوش گرانیت به راحتی در بازار موجود است.

ضد حساسیت:بیشتر سنگهای طبیعی متخلخل هستند که می توانند زمینه تولید مثل باکتریها و سایر میکروب ها را ایجاد کنند.با این حال ، سنگ گرانیت سنگ متخلخل نیست حتی اگر این سنگ به طور طبیعی در دسترس باشد.بنابراین ، می توان بهداشت را حفظ کرد و می تواند خیالتان را راحت کند ، زیرا کف گرانیت هیچ واکنش آلرژیکی برای شما ایجاد نمی کند.

بیماران مبتلا به آسم می توانند با چنین گزینه ای از کف راحت شوند.همچنین کف گرانیت باعث کاهش آبریزش بینی و گلودرد می شود.کفپوش گرانیت کیفیت هوای داخل خانه را بهبود می بخشد که می تواند خطر سرطان ، مشکلات قلبی و اختلالات دستگاه تنفسی را کاهش دهد.

مقاوم در برابر رطوبت:کاشی های گرانیت در برابر رطوبت مقاوم هستند.از این رو می توان این کاشی ها را در مناطق مرطوب ، بدون تأمل نصب کرد.

تمیز کردن آسان:برای تمیز کردن کفپوش گرانیت به طور منظم ، فقط کف را با یک پارچه مرطوب و تمیز پاک کنید.اگر لکه ها سخت است ، می توانید از آب گرم و محلول صابون استفاده کنید.

سازگار با محیط زیست:کفپوش گرانیت با سنگ گرانیت انجام می شود که یک سنگ طبیعی است.بنابراین ، زیست تخریب پذیر است.از این رو ، استفاده از کف کاشی گرانیت به بار محیط اضافه نمی کند.

ارزش ملک را افزایش دهید:کف سنگ گرانیت می تواند ارزش ملک را افزایش دهد.بیشتر صاحبان خانه ها به دنبال گرانیت برای حمام و میزهای آشپزخانه هستند.بنابراین ، خانه ای که این کاشی ها را دارد از ارزش بیشتری برخوردار است.

معایب کفپوش گرانیت

معایب کفپوش گرانیت

گرانیت وزن سنگینی دارد و نصب آن تا حدی مشکل است و برای این کار به متخصصان ماهر نیاز دارد.یکی از دلایل نصب سخت آن وزن آن است.بعلاوه گرچه کفپوش گرانیت به تعمیر و نگهداری زیادی احتیاج ندارد ، اما اگر مورد نیاز باشد ، زمان زیادی را مصرف می کند.

خلاصه

از کفپوش گرانیت می توان در خانه شما به خصوص در مناطق مرطوب مانند حمام و آشپزخانه استفاده کرد.میزهای پیشخوان نیز از گرانیت ساخته شده اند.این همچنین در برابر لک مقاوم است.گرانیت می تواند دارای رنگ ، طرح و الگوهای متفاوتی باشد.بنابراین ، به دنبال تمام گزینه های موجود در بازار بگردید و گزینه ای را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد.

این مقاله توسط فروشگاه برج نیلی ارائه شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *