فروش عمده قرنیز در اصفهان

فروش عمده قرنیز

فروش انواع قرنیز برای طراحی دکوراسیون بسته به نوع ساختمان و طرح کلی دکوراسیون دارد. قرنیز های مختلفی در بازار عرضه شده است. متداول ترین قرنیزها برای طراحی داخلی مدل چوبی آن ها است. مشاهده مدل های مختلف قرنیز های چوبی باعث پی بردن به تنوع آن ها در بازار می شود. 12-10-8 سانتی متر از استاندارهای این مدل قرنیز است. انتخاب هر کدام از آن ها علاوه بر سلیقه ی مشتری به مشاوره ای که از اهل فن می گیرید، بستگی دارد. انتخاب طرح آن هامی تواند متناسب با پارکت و کفپوش نیز باشد. در صورتی که همه ی آن ها دارای طرح چوبی باشند ست کردن آن ها با هم بسیار مهم است. رنگ آن ها مانند چوب درخت در رنگ های مختلفی تولید می شود. این رنگ شامل، انواع طیف رنگی های قهوه ای با درجات مختلف از نظر تیره و روشنی است. این قرنیزها شبیه ام دی اف هستند و رگه های چوب طبیعی در بافت آن ها مشاهده می شود.

هزینه خرید قرنیز اصفهان

قرنیز در گذشته با عنوان ازاره در بناهای تاریخی مورد استفاده قرار می گرفت. قرنیز ها برای مصارف مختلفی مانند جلوگیری از نشت رطوبت به دیواره ی ساختمان استفاده می شدند ولی به مرور از شکل های مختلف قرنیز برای تزئینات استفاده شد. این روش یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین روش های تزئینی برای ساختمان های جدید است. این نوار برجسته در گذشته برای پوشاندن قسمت پایینی دیوار استفاده شد ولی به مرور کاربرد بیشتری پیدا کرد و سراسر دیوار را پوشاند. به دلیل نوسانات بازار، تعیین هزینه خرید و نصب قرنیز برای انواع ساختمان ها و دیگر موارد قابل پیش بینی است بهتر است در زمانی که نیاز به نصب قرنیز دارید برای اطلاع از قیمت تمام شده با شماره های درج شده در وب سایت برج نیلی تماس بگیرید. برای ارتباط با وارد کننده قرنیز اصفهان اینجا کلیک کنید.

قیمت فروش عمده قرنیز

قرنیزها جزء مصالح رایج در طراحی دکوراسیون های داخلی هستند. جنس و رنگ متفاوت آن ها باعث ایجاد تنوع زیادی شده است. استفاده از این قرنیزها برای خانه های مسکونی و ویلاها علاوه بر افزایش ایمنی ساختمان و جلوگیری از نشت رطوبت باعث زیباتر شدن فضای داخلی نیز می شود. این مصالح ساده تاثیر زیادی در شیک شدن دکور ساختمان دارد. قرنیز به شکل نواری با طول و عرض و ضخامت مشخص است. قیمت قرنیز بستگی به انتخاب نوع و کیفیت آن دارد. متداول ترین نوع قرنیزهای موجود در بازار از جنس چوبی و پی وی سی هستند. برای انتخاب نوع قرنیز بهترین کار در نظر گرفتن شرایط کلی ساختمان و دکور داخلی آن است.

خرید عمده قرنیز

برای خرید انواع قرنیز باید به جنس آن ها توجه کرد. قرنیزهای چوبی برای محیط هایی که رطوبت زیادی دارند اغلب توصیه نمی شود. بهترین قرنیزها برای این مکان های بهداشتی که در آن آب زیادی مصرف می شود و میزان رطوبت بالاتر است، قرنیزهای سنگی است. این قرنیزها برای دکور بسیار مقاوم هستند. برای قرنیزهای سنگی از سنگ تراورتن، مرمر، سرامیک و سنگ مصنوعی است. برای طراحی سبک کلاسیک رومی و یا انگلیسی به دلیل محدودیت رنگی این مصالح می توان از آن ها استفاده کرد. از این قرنیزهای در ساختمان هایی که رفت و آمد بیشتر است و نیاز به شستشوی زیادی دارد مانند ساختمان های اداری استفاده می کنند. طراحی این قرنیزهای سنگی به وسیله ی دستگاه های برش و پردازش سنگ انجام می شود. دشواری برش آن ها تاثیر زیادی در قیمت این سنگ ها داشته است. برای طرح های برجسته بر روی این مدل قرنیز هزینه ی بیشتری می شود به همین دلیل گران تر هستند.

نصب قرنیز

استقبال زیادی از نصب انواع قرنیز ام دی اف برای طراحی داخلی به دلیل تنوع در طرح و رنگ آن ها شده است. قزنیزها در مدل های مختلف سنگی، سیمانی، ام دی اف و پی وی سی هستند. نصب قرنیزهای پی وی سی و ام دی اف با هم مشابه است. برای نصب قرنیز باید مواد و محل نصب از هر گونه آلودگی پاک شود. باید به جنس دیواری که قزنیز روی آن نصب می شود توجه کرد زیرا نصب اینگونه قرنیز ها روی دیوار دشوار است. قسمت های زاویه دار دیوار نسبت به دیگر قسمت ها دشواری بیشتری برای نصب دارد. گاهی برای ریز کردن قطعات نیاز به دستگاه های برش هست. به همین دلایل نصب قرنیزها کار آسانی نیست و نیاز به متخصص با مهارت لازم برای انجام این کار است.

نکاتی برای خرید انواع قرنیز

برای خرید هر یک از قرنیزها باید از مشخصات کلی آن ها اطلاع داشت و از مشاوران ماهر در این زمینه کمک گرفت. در صورت عدم اطلاع از شرایط کلی این محصول ممکن است نوعی که انتخاب می کنید با دکوراسیون محل مورد نظر سازگاری نداشته باشد. کارشناسان با بررسی موقعیت کلی برای نصب قرنیز اطلاعات مفید و کاربردی به خریداران خواهند داد. نوع پروژه ی ساختمانی در انتخاب قرنیز اهمیت دارد برای خانه ها می توان از قرنیزهای چوبی استفاده کرد ولی برای ادارات قرنیزهای سنگی مورد استفاده قرار می گیرند تا به راحتی بتوان آن ها را تمیز کرد و با رفت و آمد زیاد کمتر دچار آسیب شوند.

انتخاب رنگ قرنیزها نیز بستگی به شرایطی دارد که ساختمان در آن قرار دارد برای محیط های آلوده استفاده از قرنیز روشن باعث خرابی و جذب ذرات می شود و در صورتی که قرنیز چوبی انتخاب شده باشد، شستشو و نگهداری از آن دشوار است. هزینه های در نظر گرفته شده برای پروژه های ساختمانی نیز برای انتخاب قرنیز اهمیت دارد. بعضی از قرنیزها گران تر هستند و به دلیل محاسبه متری آن ها ممکن است دیوار ها متراژ زیادی داشته باشند و در پایان کار و بعد از احتساب هزینه ی نصب آن ها هزینه ی فاکتور بیشتر از حد انتظار شما شود.

برای ست شدن قرنیزها با کاغذ دیواری، دکوراسیون و مبلمان بهتر است پیش از انتخاب قرنیز همه ی موارد را در نظر بگیرید و به مشورت هایی که مشاوران قابل اعتماد به شما می دهند، گوش دهید. برای خریدی مطمئن و اطلاع از قیمت قرنیز ها و شرایط نصب آن ها می توانید با شماره های درج شده در وب سایت برج نیلی تماس بگیرید.