فروش عمده پارکت در اصفهان

فروش عمده پارکت

پارکت  اصفهان به دلیل دوام، زیبایی و تنوع رنگی ای که دارند برای استفاده در هر خانه ای مناسب هستند. پارکت از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. سطح اول که ارزان ترین قسمت آن است از سرامیک کاغذی درست شده است و رنگ بندی متفاوتی دارد. قسمت اصلی سطحی است که از جنس ام دی اف یا اچ دی اف ساخته می شود، این لایه ضد آب نیست. ظاهر اصلی سطح سوم است که به لایه ی دکوراتیو معروف است. جنس و قیمت این سطح برای همه ی انواع پارکت یکسان است. سطح چهارم که ضد لک و ضد آب است از لایه ی پلی اورتان درست شده است. در صورت وجود حرارت ضعیف این سطح نمی سوزد. فروش پارکت با برندهای مختلفی مانند، ایزوفام، آیدا، آرتا، پارکلام، ایگر و… در بازار عرضه می شود.

خرید عمده پارکت

پارکت ها صفحات نازکی هستند که سطح زمین را می پوشانند. استفاده از پارکت در منازل، ادارات و مکان های تجاری بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. ساخت پارکت بسته به جنس آن متریال متفاوتی دارد. چوب درختانی مانند بلوط کاج، افرا، زبان گنجشک و بامبو برای ساخت پارکت بسیار مناسب است. استفاده از پارکت در خانه ی افراد ثروتمند نشانی از زیبایی و سلیقه ی افراد خانه بود. در سال های اخیر استفاده از این کفپوش در بین بیشتر افراد جامعه رواج پیدا کرده و دکور منازل را زیباتر کرده است. خرید عمده ی کفپوش برای هر متراژی مناسب و به صرفه است. برای خرید با تولید کننده پارکت اصفهان در ارتباط باشید.

قیمت عمده پارکت اصفهان

قیمت پارکت ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. ممکن است در هنگام خرید، پارکت های ارزانی را ببینید که ظاهر مناسبی دارند ولی این پارکت ها بعد از نصب دچار مشکلاتی شوند و دوام مناسبی نداشته باشند. با گذشت زمان کم و استفاده از این پارکت ها ممکن است دچار خرابی و پوست پوست شدن بشوند. ضخامت مناسب این محصول به خصوص در محیط های پر رفت و آمد بسیار مهم است. راه رفتن زیاد روی پارکت یکی از دلایل استفاده از پارکت های مقاوم به خصوص در ادارات شده است. پارکت های استاندارد اکثرا ضمانت بعد از خرید دارند و در صورت بروز مشکل تعویض می شوند. برای استفاده ی طولانی مدت و جلوگیری از سر خوردن از نوع شیاردار این پارکت ها استفاده می شود.

هزینه ی پارکت

درجه بندی کیفیت و نوع کفپوش در تعیین قیمت آن بسیار موثر است. پارکت یکی از سالم ترین کفپوش های  شناخته شده در جهان است. این کفپوش با محیط زیست سازگاری بالایی دارد. بعضی از این پارکت ها را علاوه بر زمین برای نصب بر روی دیوار نیز استفاده می کنند. این مدل استفاده از پارکت دیواری باعث ست شدن دیوار و زمین می شود. پارکت پلاستیکی نامی برای کفپوش پلاستیکی است که در بین مردم با عنوان پارکت شناخته شده است. خرید این کفپوش های پلاستیکی که به اشتباه به پارکت معروف است باعث بروز خطراتی مانند آتش سوزی می شود زیرا مواد شیمیایی در آن زیاد است. و برای محیط زیست نیز خطرناک هستند. برای تشخیص پارکت با کیفیت از نوع بی کیفیت آن بهتر است این کفپوش را از مراکز معتبری بخرید که مشورت های اصولی در این زمینه می دهند و محصول خود را تضمین می کنند.

نصب پارکت

با خرید پارکت در قدم اول افراد به فکر نصب آن می افتند. نصب پارکت نیز مانند دیگر کفپوش ها کاری اصولی به نظر می رسد. افراد زیادی با دیدن یکدستی پارکت ها فکر می کنند توانایی انجام نصب آن را دارند و اشتباهاتی در نصب پارکت باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای آن ها می شود. قطعات پارکت مانند پازلی در کنار همدیگر قرار می گیرند. در صورتی که نصب این قطعات را به شکل اصولی انجام ندهید قطعات کم یا زیاد خواهند شد. در نظر گرفتن رطوبت و حرارت کف زمین برای نصب پارکت بسیار مهم است. در صورتی که زمین هموار نباشد نیز پارکت ها دچار برجستگی بیش از حد می شوند.

انواع پارکت

پارکت نوعی کفپوش ساخته شده از چوب طبیعی است. برای ساخت پارکت چوب به الوار تبدیل شده و برش می خورد. به دلیل مشکلاتی که در سال های اخیر برای محیط زیست به وجود آمده و نگرانی هایی که در این مورد مطرح شده انواع دیگری از پارکت ساخته شده است.

پارکت لمینت ترکیبی از مواد فشرده است که یکی از این مواد چوب است. در سطح خارجی این لمینت نقشی از چوب وجود دارد. این کفپوش امروزه به دلایلی مانند، عایق بودن دوام و بافت خاصی که دارد، به کفپوشی محبوب تبدیل شده است.

پارکت یک تکه برای کسانی مناسب است که مواد طبیعی را دوست دارند به دنبال ظاهری طبیعی و کلاسیک برای منزل خود هستند. نصب این پارکت مقداری زمان بر است و مراقبت از آن ها اصول خاص خود را دارد. ضخامت این پارکت ها شبیه لمینت است.

پارکت های تمام چوب به دلیل کیفیتی که دارند نسبت به دیگر پارکت ها عمر طولانی تری نیز دارند و ظاهر آن ها بسیار شیک است. برای صدا و گرما این نوع از پارکت ها عایق های مناسبی به حساب می آیند. با کشیدن سمباده بر روی آن ها مثل روز اول برق می افتند و دوباره قابل استفاده است.

پارکت ضد آب به دلیل مشکلات نفوذی که آب در داخل آن ها داشت به بازار عرضه شدند. برای استفاده در محیط های مرطوب مانند آشپزخانه و سرویس های بهداشتی استفاده از این پارکت ها بسیار معمول است.

رنگ پارکت

اغلب افراد دوست دارند در محیط کار یا منزل خود وسایلشان را با هم ست کنند برای کسانی که منزلشان را می سازند این ست کردن وسایل به راحتی انجام می گیرد. خرید پارکت های جدید باید با توجه به رنگ وسایل در دکوراسیون منزل می باشد. انتخاب رنگ پارکت در نور طبیعی بهتر است زیرا ممکن است رنگ ها در نور مصنوعی کمی تغییر کنند. هماهنگی رنگ چوب پارکت و مبلمان نیز برای بسیاری از افراد خوش سلیقه اهمیت دارد بهتر است یک نمونه از پارکت برای تطبیق با رنگ وسایل به منزل برده شود و برای ست کردن از آن استفاده کنید.