فروش عمده کفپوش در اصفهان

فروش عمده کفپوش

کفپوش پی وی سی از فیبر و چند لایه مواد دیگر درست شده است. این محصول زیبا و مقاوم برای انجام پروژه های مختلف ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. هر کدام از این لایه ها ویژگی مخصوص به خود را دارند. تولید کفپوش پی وی سی در ایران در دهه 50 باعث توجه به این کفپوش و استفاده از آن در ساختمان ها شد. ثبات رنگ آن ها در برابر نور باعث دوام و تثبیت آن ها برای استفاده در ویلاها و محیط های آفتابگیر شده است. ضخامت 2 سانتی این کفپوش ها و رنگی شبیه چوب علاوه بر دوام زیبایی را نیز برای ساختمان ها به همراه دارد. برای بیشتر شدن استحکام آن ها دو نوع ساده و عاج دار برای این کفپوش ها در نظر گرفته شده است. برای جلوگیری از سر خوردن در شرایطی که ممکن است بر روی کفپوش آب ریخته شود نوع عاج دار آن بسیار مناسب است.

خرید عمده کفپوش اصفهان

برای ایجاد پوشش های مختلف برای کف بناها از گذشته به مواد و متریال زیادی فکر شده است. استفاده از پوشش های موزاییکی زیباترین نوع این پوشش ها از زمان باستان بوده است. به مرور زمان و با در نظر گرفتن شرایط مختلفی چون محیط، قیمت و زیبایی، پوشش های مختلفی برای کف بناها مورد آزمایش قرار گرفت. پی وی سی حدود یک قرن پیش در ایالات متحده درست شد. این متریال یک مواد پلاستیک با کاربردهای زیاد است که از مواد نفتی درست می شود. کف پوش های پی وی سی به دلیل مقاومت بالایی که دارد برای زیباتر شدن و همچنین کاربردهای مختلف در پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. خرید عمده ی کفپوش اصفهان علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها باعث اطمینان از یکدستی آن ها در طرح و رنگ می شود.

قیمت کفپوش PVC

قیمت کف پوش ها بسته به طرح های مختلف آن و متراژی دارد که کفپوش قرار است در آن کار شود. نوع ساده ی این کفپوش ها شبیه طرح های چوبی و پارکت هستند. این طرح ها یک لایه پی وی سی انعطاف پذیر برای کار گذاشتن در سطح کار و جدا نشدن و عدم پارگی آن طراحی شده است. لایه ی رویی که دوام کافی دارد دارای طرح بندی زیبا است. لایه های UV محافظ سطح کفپوش هستند. لایه های پوششی باعث مقاومت کفپوش می شوند. لایه ی طرح یک لایه ی چاپ شده است. لایه ی اصلی استخوان بندی کفپوش است که از پی وی سی ساخته شده است و لایه ی زیرین کفپوش مانع از تاب برداشتن آن می شود.

هزینه کفپوش

برای خرید کفپوش باید هزینه ی تعریف شده از طرف بازار را صرف کرد و این قیمت های تمام شده بستگی به متریال کفپوش دارد. کفپوش های با کیفیت قیمت های بیشتری دارند و مقاومت آن ها نیز بالاتر است ولی با همه ی این اوصاف دلایل زیادی باعث می شود ساختمان سازان از این کفپوش ها استفاده کنند. این کفپوش ها از نظر اقتصادی نسبت به دیگر کفپوش ها به صرفه تر هستند، نصب سریع تری دارند، تمیز کردن آن ها راحت تر است، ضد آب هستند و احتمال شکست و خراش در آن ها کمتر است. از این کفپوش در ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری استفاده می شود. مقاوم در برابر سر خوردگی هستند و مدال عاج دار آن ها باعث برجستگی در سطح دکور می شود.

نصب کفپوش در اصفهان

قطعات پی وی سی به راحتی نصب می شوند و این به دلیل سبک بودن آن ها است. بهتر است برای نصب دقیق آن ها از افراد ماهر کمک بگیرید. این کفپوش پس از نصب به سرعت مورد استفاده قرار می گیرد و می توان وسایل را روی آن قرار دهید. انعطاف پذیری آن نیز برای نصب این کفپوش بسیار حائز اهمیت است. برای نصب مطمئن آن از نصابان ماهر و با تجربه کمک بگیرید.

مزایای استفاده از کفپوش PVC

طولانی بودن عمر این کفپوش باعث می شود در مواقعی که شرایط نگهداری از آن ها مناسب باشد حتی تا 20 سال نیز مورد استفاده قرار بگیرند. استفاده از انواع شوینده ها و ضد اب بودن این کفپوش ها باعث می شود بتوان به راحتی آن ها را در مواقع لازم شستشو داد. مواد به کار رفته در این کفپوش ها باعث مقاومت بالای آن ها شده است. به همین دلیل استفاده زا آن ها در مکان های پر رفت و آمد و در شرایطی که از حیوان خانگی نگهداری می کنید باعث اطمینان از سالم ماندن آن ها می شود. طرح های ساده، چوبی، سنگی و دیگر مدل های این کفپوش ها باعث ست شدن آن ها با دکور خانه می شود. حرارت و اسید باعث خراب شدن انواع کفپوش ها می شود ولی این کفپوش در برابر این مواد بسیار مقاوم هستند. به همین دلایل در آشپزخانه، بیمارستان و آزمایشگاه می توان از آن ها استفاده کرد.

شرایط حمل و نگهداری کفپوش

برای نگهداری این کفپوش ها نباید از دمای بالای محیطی استفاده کرد. در شرایطی که این کفپوش در معرض شعله قرار بگیرد ممکن است آتش بگیرد و باید وسایل ایمنی برای بروز خطر پیش بینی شده باشد. به همین دلیل باید از انبار کردن آن ها در شرایط نامناسب جلوگیری کرد. این کفپوش ها بر روی سطوحی مانند سرامیک، سنگ، سیمان، موزاییک قابل نصب هستند. قبل از نصب کفپوش ها باید زمین صاف شده باشد تا از پستی و بلندی زمین جلوگیری شود. کفپوش با چسب قابل چسباندن است و نیازی به استفاده از فوم سایلنت در زیر آن ها نیست. برای زیباتر شدن کفپوش پی وی سی در کنار دیوارها از قرنیز استفاده می شود. کفپوش در دمای 20-15 درجه سانتی گراد باشد. بهتر است کفپوش 24 ساعت در محل بماند تا با دمای محیط سازگار شود.