فروش عمده پوستر در اصفهان

فروش عمده پوستر

استفاده از پوستر در دکوراسیون های مدرن افزایش پیدا کرده است .به دلیل زیبایی که این کاغذها به محیط های اداری، تجاری و منازل می دهند استقبال از آن ها زیاد شده و تنوع رنگی و طرح های زیادی که بر روی این پوستر ها چاپ می شود نیز باعث اقبال افراد به نصب آن ها شده است. برای نصب از بهترین نصاب کاغذ دیواری اصفهان کمک بگیرید.  طرح های جدید برای همه ی سلیقه ها و رده ی سنی مختلف تولید می شود و برای انتخاب آن ها سردرگم شدن بسیار طبیعی به نظر می رسد. پوسترها را برای قسمت های مختلف ادارات و منازل می توان استفاده کرد. برای تعدادی از مشتریان خرید عمده ی این پوسترها برای نصب بر روی تمام دیوارها جذابیت دارد. می توان طرح ها و رنگ های مختلفی را برای یک دکوراسیون به کار برد که هارمونی و هماهنگی لازم را دارند. برای انتخاب پوستر باید علاوه بر توجه به شرایط کلی ساختمان به سلیقه ی افراد نیز توجه شود. انتخاب پوسترهایی با رنگ های بسیار تند مطمئنا برای محیط های اداری مناسب نیست در حالی که همین پوستر برای اتاق کودکان جلوه ای زیبا دارد. برای خرید پوسترها با طرح و رنگ دلخواه با فروشگاه برج نیلی تماس بگیرید.

خرید عمده پوستر در اصفهان

به دلیل جذابیتی که پوستر ها دارند بر خلاف کاغذ دیواری اصفهان فقط برای قسمتی از دکوراسیون داخلی که مرکز توجه است از آن ها استفاده می شود. این پوستر ها را می توان در ابعاد دلخواه سفارش داد و طرحی را که انتخاب می کنید می توان بر روی هر ابعادی چاپ کرد. خرید عمده پوستر با طرح های آماده قابل سفارش برای هر رده ی سنی شکل ها خاصی را در نظر گرفته است. این پوسترها در فضای بیرون از ساختمان زیاد به کار برده نمی شود. پسترها در قطعات مختلفی تهیه می شود و در محل به هم چسبانده می شود. برخی از طرح های پسترهای دیواری شامل طرح، پوستر دیواری اتاق کودک، طرح پوستر طبیعت، پوستر با طرح حیوانات، پوستر دیواری کلاسیک و پوستر با طرح سنتی و تاریخی است. برای خرید عمده پوستر می توانید پسترهای مختلفی مانند طرح هایی که برای پشت تلویزیون آماده می شود و یا طرح های مدرن و کلاسیک را از فروشگاه برج نیلی با کیفیتی بی نظیر و قیمتی مناسب تهیه کنید.

قیمت عمده پوستر

قیمت عمده پوستر به عوامل مختلفی بستگی دارد. در قدم اول باید اندازه گیری درستی برای محلی که قرار است پوستر در آن نصب شود، انجام دهید. زیرا اندازه ی پوستر در قیمت آن تاثیر زیادی دارد. طرح هایی که چاپ می شود مهم هستند. بعضی از طرح ها به صورت آماده هستند و برای طرح های خاصی که مشتریان در نظر دارند باید طراحی مجدد انجام شود. طرح های سفارشی هزینه ی جداگانه دارند. در سال های اخیر دستگاه های دیجیتال انجام کارها را راحت کرده اند و با طراحی کامپیوتری و دستگاه های مخصوص می توان به سادگی طرح ها را در اندازه های مختلف بر روی پوستر چاپ کرد. به دلیل هزینه ای که چاپ این پوستر ها دارند بهتر است فقط یک قسمت از دکور را برای نصب آن در نظر گرفت و قسمت های دیگر را با کاغذ دیواری پوشاند. طرح این پوسترها را می توان با مشورت با فروشندگانی که در این کار تخصص دارند انتخاب کرد و برای انتخاب یک طرح متفاوت همه ی جوانب کار را در نظر گرفت برای طراحی زیبای دکوراسیون داخلی فضای مورد نظرتان با فروشگاه تخصصی برج نیلی تماس بگیرید و بهترین ها را انتخاب کنید.

نکاتی در طراحی دکوراسیون

برای زیبا شدن دکوراسیون داخلی خود نیازی به انتخاب طرح های بسیار شلوغ ندارید بلکه هارمونی و هماهنگی رنگ ها بیشتر از تنوع طرح کمک می کند. استفاده از پوستر دیواری اصفهان  به دلایلی چون پاک کردن آسان ، بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. قسمت های مختلف خانه برای استفاده از پوستر انتخاب می شود این پوسترها باید طرح های متناسب با کاربرد فضا را داشته باشد. پوستر اتاق خواب و کودک با پوسترهایی که برای پذیرایی انتخاب می شود تفاوت دارد. کیفیت پوسترها با قیمت آن ها رابطه ی مستقیم دارد و برای تهیه ی پوستری که سال های زیادی مورد استفاده قرار بگیرد و ترک خورده و پوست پوست نشود بهتر است به درجه ی کیفیت آن ها بیشتر اهمیت بدهید. اکثر پوسترها دارای کاتالوگ هستند که نمونه ی کار را به نمایش می گذارد. برای پرهیز از صرف هزینه های اضافی از تصمیم خود برای انتخاب طرح مطمئن باشید. ابعاد پوستر را با توجه به بودجه ی خود انتخاب کنید زیرا ابعاد و نوع طرح تاثیر مستقیم بر قیمت ها دارد.

مزایای پوستر دیواری

دیوارها اغلب به دلیل ضرباتی که بر آن ها وارد می شود نیاز به محصولی مرغوب و با کیفیت برای پوشش دارند. پوسترها یکی از بهترین گزینه ها برای پوشش سطح دیوارها هستند. البته مراقبت از این پوسترها نیز ضروری است و برای دوام بیشتر بهترین کار مراقبت از وارد شدن ضربات احتمالی به وسیله ی مبلمان و اجسام تیز است. استفاده از دیوار پوش هایی مانند پوستر یکی از راه های ساده و بدون دردسر برای تغییر دکوراسیون داخلی است زیرا رنگ کردن دیوارها تا مدت های زیادی بعد از انجام کار نیاز به تمیز کردن محیط دارد. پوسترها به گونه ای طراحی و آماده می شوند که قابلیت شستشو داشته باشند. تمیز کردن آن ها نیز نیاز به انجام مراحل به خصوصی ندارد به همین دلیل مورد استفاده برای انواع دکوراسیون داخلی در هر مکانی است. رنگ هایی با کیفیتی برای چاپ پوسترها مورد استفاده قرار می گیرد. این رنگ ها اغلب ثابت هستند و در اثر تابش آفتاب و شستشو دچار تغییر نمی شوند برای اطمینان از کیفیت محصولی که خریداری می کنید بهتر است این خرید از مراکز فروش معتبر باشد برج نیلی با سال های سابقه درخشان در زمینه انواع محصولات دکوراسیون داخلی مانند پارکت، کفپوش، قرنیز و دیگر محصولات بهترین ها را برای مشتریان خود به ارمغان می آورد.