مدل‌ های جدید پوستر دیواری پذیرایی

مدل‌ های جدید پوستر دیواری پذیرایی

سرشت و ذات انسان‌ها به گونه‌ای است که به سمت زیبایی‌ها کشیده شده و عاشق زیبایی هستند. آنها دوست دارند که مدام فضای داخلی منزل یا دکوراسیون را به زیباترین حالت ممکن تغییر دهند. برای تغییر دکوراسیون متریال‌ های مختلف و متفاوتی در دسترس است. یکی از آنها پوستر می‌باشد. با فروش عمده پوستر به راحتی می‌توان آنها را در حجم بالا و با طرح و رنگ‌های گوناگون در اختیار داشته باشید. یکی از پوسترها که توجه بسیار زیادی به آن می‌شود، پوستر های پذیرایی هستند. در این نوشتار قصد داریم تا در مورد مدل‌ های جدید پوستر دیواری پذیرایی اطلاعات مفید و ارزشمندی را به شما ارائه دهیم.

منظور از پوستر های دیواری چیست ؟

قبل از اینکه بخواهیم در مورد مدل‌های جدید از پوسترهای دیواری به کار برده شده در پذیرایی صحبت کنیم، بهتر است بدانیم پوستر دیواری چیست؟ آنها یک نوع پوشش برای دیوار بوده که طرح و شکل‌ های مورد نظر شما بر روی آنها چاپ شده و تحت عنوان یک دیوار پوش به دیوار چسبانده می‌شوند. از نظر ظاهری آنها شباهت بسیار زیادی به کاغذهای دیواری دارند. از مزیت‌ های مهم این دیوارپوش می‌توان به نصب آن در هر قسمتی از خانه اشاره کرد. با خرید آنها از مرکز فروش عمده پوستر در اصفهان می‌توانید در هر بخشی از منزل آنها را به کار ببرید.

جدیدترین پوستر های دیواری پذیرایی

در انتخاب هر کدام از پوستر های اتاق پذیرایی سلیقه و خواسته شما حائز اهمیت می‌باشد. پوستر های جدید می‌توانند کمک شایانی در انتخاب شما داشته باشند. در ادامه به چند مورد از پوستر های جدیدی که زیبایی خاصی را پذیرایی هدیه می‌دهند، اشاره می‌کنیم.

پوستر های نستعلیق

همانطور که از نام این نوع پوستر  بر می‌آید، دارای خط نوشته‌های نستعلیق هستند که به این خط خوشنویسی شده است. اصولا افرادی که علاقه زیادی به هنر و خوشنویسی دارند با خرید هر کدام از این پوسترها از مراکز فروش عمده پوستر آنها را در اتاق پذیرایی یا سالن‌ های بزرگ یا حتی در اتاق‌ های خواب خود آن ها را نصب می‌کنند تا از این هنر بی نظیر لذت ببرند. اصولاً از پوستر های نستعلیق در محیط‌ های اداری به خصوص سالن‌ های پذیرایی از مهمانان خاص استفاده می‌شود. به طوری کلی یک تناسب خوب با سالن‌های اداری و پذیرایی دارد.

مدل‌ های جدید پوستر دیواری پذیرایی

 

پوستر های ساده

یکی دیگر از ترندترین پوستر هایی که در اتاق پذیرایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، پوستر های ساده‌ای است که در نمایندگی‌ های فروش عمده پوستر در اصفهان هم در معرض فروش و دید مشتری‌ها قرار می‌گیرد. این پوستر‌ها همانطور که از نامشان مشخص است دارای طرح ها و مدل‌ های ساده هستند. از پیچیدگی خیلی خاصی برخوردار نمی‌باشند، به طوری که خیلی از افراد آن‌ها را با کاغذ دیواری یکسان می‌دانند در حالی که چنین نیست.

پوستر های سه بعدی جذاب

یک دسته دیگر از پوستر های دیواری که با نگاه کردن به آن مخاطب احساس می‌کند که تصویر سه بعدی است را پوستر سه بعدی می‌گویند. در واقع این تصاویر از عمق و برجستگی‌ های خاصی برخوردار هستند. اصولا در سالن‌ های پذیرایی کوچک تر برای بزرگتر جلوه دادن از پوسترهای سه بعدی استفاده می‌کننند. این دسته از پوسترها طرح‌ های بسیار زیادی دارند. بعضی از آنها خلوت و بعضی‌ها شلوغ بوده که بر روی دیوار بیشتر خودنمایی کنند. هر کدام از این طرح‌ها را می‌توان از مراکز فروش عمده پوستر تهیه کرد و مورد استفاده قرار دهید.

مدل‌ های جدید پوستر دیواری پذیرایی

پوستر های منظره

برای سالن‌های پذیرایی با متراژ های کوچک هم امروزه از پوستر های منظره به وفور  استفاده می‌گردد. پوستر هایی با منظره کوه و جنگل و پوستر هایی با منظره های جذاب و زیبا سالن شما را خیلی زیباتر خواهد نمود. رنگ‌های سبز امروزه یکی از بهترین و البته محبوب‌ترین رنگ‌ها در دکوراسیون داخلی می‌باشد البته به کارگیری رنگ سبز تیره هم یک حس عالی به سالن شما می‌بخشد.

پوستر های تکسچر

شاید تا نام این نوع پوسترها را هنگام فروش عمده پوستر در اصفهان شنیدید، پوستر های سه بعدی برای شما تداعی گردد، اما آنها معمولاً برای ایجاد یک نوع بافت در زمینه تصاویر و طرح‌ های گرافیکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این پوستر دارای طرح‌ های بافت دار است که تکه‌های بزرگنمایی شده از بافت‌ های طبیعی یا هنرهای بصری را در سالن‌های پذیرایی به نمایش می‌گذارند.

آسمان مجازی تکسچر

پوستر های مدرن

در میان جدیدترین نوع پوستر های دیواری پذیرایی پوستر های مدرن خودنمایی می‌کنند. این پوسترها اغلب به شکل‌های هندسی همانند دایره، مربع، مثلث و غیره یا ترکیبی از آنها به کار برده می‌شوند و طرح‌های سیاه و سفید و یا نقاشی‌های انتزاعی و مفهومی از پوسترهای مدرن هستند. شما با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون منزلتان می توانید هر کدام از این پوسترها را مورد استفاده قرار دهید.

پوستر کلاسیک

پوستر های سنتی و کلاسیک یکی دیگر از انواع پوسترهایی است که امروزه در دکوراسیون یا پذیرایی‌هایی که دارای سبک کلاسیکی هستند به خوبی به کار برده می‌شوند. این پوسترها از طرح‌ های پیچیده و شلوغ همانند گل‌ های خیلی ریز یا طرح هایی همانند آجر های سنتی برخوردار هستند که هر کدام از این طرح‌ها را می‌توانید در فروشگاه‌ های عمده پوستر مشاهده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *