چه رنگی برای پارکت لمینت بهتر است

چه رنگی برای پارکت لمینت بهتر است؟

چه رنگی برای پارکت لمینت بهتر است ؟

پارکت یکی از تجهیزات دکوراسیون داخلی ساختمان است که به عنوان یک پوشش مناسب برای کف ساختمان بوده و انتخاب رنگ این محصول به توجه و مهارت خاصی نیاز دارد. رنگ های پارکت که بیشتر برگرفته از طبیعت و به رنگ چوب های مختلف می باشد، حس طبیعت گرایی را فضا و محیط ایجاد می کند.

 

چه رنگی برای پارکت لمینت بهتر است

چه رنگی برای پارکت لمینت بهتر است

 

برای انتخاب رنگ پارکت لمینت چندین آیتم باید مدنظر باشد.

توجه به رنگ غالب

برای همخوانی با دکوراسیون و رنگ غالب که برای ست کردن و هماهنگی می توان از تنالیته یک رنگ استفاده کرد.

مثلا اگر رنگ غالب ما از تنالیته کرم و قهوه ای استفاده شده است، یک پارکت با رنگ قهوه ای تیره می تواند گزینه مناسبی باشد

و از آنجایی که با الهام گرفتن از طبیعت معمولا تیره ترین رنگ را روی کف و روشن ترین رنگ را روی سقف در نظر می گیریم، این حرکت رنگ، حس خوبی را ایجاد خواهد کرد.

کوچک و بزرگی فضا

چه رنگی برای پارکت لمینت بهتر است

چه رنگی برای پارکت لمینت بهتر است

 

باید بدانیم پارکت لمینت رنگ تیره فضا و محیط را کوچکتر نشان می دهد و پارکت هایی با رنگ روشن، فضای بزرگتری را در چشم بیننده ایجاد می کند.

پارکت لمینت کلاسیک

برای ایجاد یک فضای گرم و صمیمی اتخاب رنگ هایی مثل اُخرایی، عنابی و ماهگونی برای پارکت لمینت می تواند یک فضای کلاسیک و گرم را ایجاد کند و حس صمیمیت را در بیننده ایجاد کند.

برای ایجاد یک فضای کاملاً کلاسیک پارکت هایی با طرح چوب گره دار و یا تنه درختی گزینه مناسبی هستند و این گونه رنگ ها مشتری خاص خودش را دارد.

پارکت لمینت برای فضای اداری

 

چه رنگی برای پارکت لمینت بهتر است

 

برای پارکت لمینت در فضای اداری، رنگ هایی با تنالیته کرم تیره، شکلاتی، طوسی و با طرح های خلوت و یکنواخت پیشنهاد می شود. برای داشتن یک فضای اسپرت پارکت هایی تیره مانند قهوه ای سوخته و نوک مدادی و پارکت های طرح دار مانند نقش ها و کلمات لاتین گزینه بسیار مناسبی است. پارکت لمینت با تنوع رنگ و سایزی که دارد می تواند برای تمامی فضاهای اداری، تجاری و مسکونی گزینه ی مناسبی باشد. پارکت لمینت های تیوان در فروشگاه برج نیلی با 14 رنگ اکثر سلیقه ها را پاسخگو بوده و می تواند نیاز شما را مرتفع سازد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *