چگونه میتوان از کفپوش های چوبی نگهداری کرد

چگونه میتوان از کفپوش های چوبی نگهداری کرد

کفپوش های چوبی ، یک راه تضمینی برای افزودن ارزش و راحتی به خانه شما هستند ، اما آنها برای اینکه سال ها دوام بیاورند و زیبایی خود را در طولانی مدت حفظ کنند ، باید به شیوه صحیح نگهداری شوند.نگهداری و مراقبت از کفپوش چوبی برای حفظ آنها ، یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید برای حفظ زیبایی خانه خود انجام دهید.دستورالعمل های ارائه شده در این مقاله را برای حفظ کفپوش های چوبی در نظر بگیرید.

  • از پارچه ای خشک یا کمی مرطوب استفاده کنید تا بلافاصله هر چیزی که روی کف چوبی می ریزید را از بین ببرید.
  • اگر کفپوش های چوبی در طولانی مدت در معرض رطوبت و بخار قرار بگیرند ، آسیب خواهند دید(متورم می شود).پس سعی کنید کف های چوبی را به دور از رطوبت و بخار نگه دارید.

روش های نگهداری از کفپوش های چوبی

  • روزانه هر گونه گرد و غبار و آلودگی ها را با استفاده از جارو از کفپوش اصفهان جدا کنید.این را بدانید که اگر گرد و غبار به مدت طولانی روی سطوح چوبی باقی بماند ، به درون چوب و بین تخته های کف نفوذ می کند و این خوشایند نیست.تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که روزانه در صورت امکان جارو بزنید.مکش قوی برای جمع شدن گرد و غبار از مابین ترک ها و شکاف ها و بین تخته ها بسیار مفید است.
  • برای تمیز کردن عمیق کف های چوبی از پاک کننده های قوی و مواد شوینده خشن استفاده نکنید.جهت اطلاع از نحوه صحیح تمیز کردن کفپوش چوبی به دیگر مقالات این سایت نگاهی بیندازید.
  • از کفپوش های چوبی خانه خود در برابر خراش محافظت کنید.کفپوش های چوبی مستعد خراش هستند ، بنابراین همیشه شرایطی را بوجود آورید که خراشی روی آنها ایجاد نشود ، چون همانطور که همه شما میدانید ، پیشگیری بهتر از درمان است.به عنوان مثال برای جلوگیری از ایجاد خراش توسط پایه های مبل از پد پایه مبل استفاده کنید.

مراقبت از کفپوش های چوبی

  • برای محافظت از کف های چوبی خود در مقابل گرما و اشعه ماوراء بنفش از پوشش های پنجره استفاده کنید.نور مستقیم خورشید به هر چیزی آسیب می زند.برای محافظت از کف های چوبی در مقابل اشعه ماوراء بنفش و گرمای بیش از حد از پوشش های محافظ پنجره مانند پرده استفاده کنید.

اگر سطح کف شما دارای خراش های عمیق ، لکه های قابل مشاهده ، تغییر رنگ و سایر آسیب های قابل توجه است ، در نظر بگیرید که کف خود را اصلاح کنید و برای این منظور با شرکت طراحان برج نیلی تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *