نحوه تمیز کردن کفپوش چوبی

نحوه تمیز کردن کفپوش چوبی

در حالی که کفپوش چوبی گزینه ای با دوام برای تقریباً هر اتاق در خانه است ، اما هنوز هم به مراقبت و نگهداری نیاز دارد ، به خصوص اگر می خواهید طول عمر آن را به حداکثر برسانید.چند روش آزمایش شده برای تمیز کردن کفپوش های چوبی وجود دارد و روش های ارائه شده در این مقاله بهترین هستند.

کثیف بودن کفپوش های چوبی ، نه تنها ناخوشایند است ، بلکه می توانند به خود چوب آسیب برسانند.ما به شما پیشنهاد می کنیم حداقل هفته ای 1 یا 2 بار اقدام به تمیز کردن کفپوش های چوبی نمایید تا از کثیف شدن آن جلوگیری شود.

اما بهترین راه برای تمیز کردن کفپوش های چوبی کدام است؟این بستگی به نیازهای شما و همچنین سبک زندگی شما دارد.بعلاوه انواع مختلف کفپوش چوبی ، ممکن است نیاز به نگهداری متفاوتی داشته باشند.بر اساس نوع کفپوش اصفهان ، نحوه تمیز کردن و همچنین محصولاتی که برای حفظ آنها استفاده می شود ، متفاوت است.

تمیز کردن کفپوش چوبی

بیشتر کفپوش های چوبی جدید با روکش پلی اورتان آب بندی شده اند.آنها همچنین برای محافظت از سطح ، رنگ آمیزی شده اند.این کفپوش ها به راحتی مراقبت می شوند و در برابر لکه ها و در برابر آب مقاوم هستند.هرگز از روغن یا موم در این کفها استفاده نکنید ، زیرا آنها برای راه رفتن به صورت لغزنده ای خطرناک خواهند شد.

قبل از شروع کار ، شما به چه چیزهایی نیاز دارید؟جارو برقی ، پاک کننده مخصوص کف چوبی ، پارچه تمیز کننده نرم ، جوش شیرین ، سرکه و تی از جمله مواردی هستند که شما برای تمیز کردن کفپوش تیوان اصفهان نیاز دارید.

قبل از هرکاری ، کثیفی ها و هرگونه گرد و غبار را با استفاده از جاروبرقی جمع آوری کنید.با استفاده از جاروبرقی هرگونه زباله های ریز ، مو ، پرز و گرد و غبار را از روی کف دور کنید.

یک سطل را پر از آب کنید.شما میتوانید یک ماده پاک کننده که برای تمیز کردن روزمره کف مناسب است را از بازار خریداری کنید و روی کف اسپری کنید.ماده تمیز کننده باید متناسب با نوع کف شما باشد.تی را در آب سطل غوطه ور کنید و آنگاه آب آن را خوب بگیرید و روی سطوح بکشید ، بعد از آن میتوانید با یک پارچه نرم کف را خشک کنید و یا پنجره ها را باز کنید تا سطوح مرطوب بصورت طبیعی خشک شوند.

نحوه شستشو پارکت

اما کفپوش ها علاوه بر این ، گاهی نیاز به تمیز کردن عمیق دارند.که در این مواقع بهترین راه حل برای از بین بردن چربی ، خاک و غیره از روی کف استفاده از محلول سرکه و آب است.برای این منظور از یک تی استفاده کنید.تی را در محلول غوطه ور کنید و آنگاه آن را بپیچانید تا آب آن گرفته شود و آنگاه تی را روی سطوح بکشید و در پایان از یک حوله تمیز برای خشک کردن سطوح استفاده کنید یا بگذارید با هوا خشک شود.برای این منظور می توانید بجای استفاده از سرکه یک کالای تمیزکننده عمیق خریداری کنید که متناسب با نوع کف شما باشد و طبق دستورالعمل از آن استفاده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *