انواع کفپوش ها

انواع کفپوش ها

انواع کفپوش ها

اصطلاح “کفپوش” به سطح پایین محصور فضاهای داخل ساختمانها اشاره دارد. این ممکن است بخشی از ساختار کف باشد ، اما به طور معمول یک پوشش دائمی است که روی زمین قرار می گیرد. در این مقاله کفپوش اصفهان شما را با انواع کف پوش ها آشنا می کند و مزایای آنها را بررسی می کند .

انواع کفپوش ها

کفپوش های چوبی

با توجه به اینکه هر قطعه متفاوت است ، زیبایی شناسی بی نظیر چوب یکی از اصلی ترین درخواست های استفاده از آن به عنوان کفپوش است. همچنین ممکن است بسیار بادوام باشد اگرچه ممکن است خراشیده شود و مستعد حرکت باشد. از آنجایی که چوب از نظر ریزبینی (مانند اسفنج) می باشد ، برای استفاده در اتاق هایی که ممکن است در معرض رطوبت یا رطوبت قرار گیرند ، مناسب نیست ، اگرچه تصفیه چوب می تواند آن را در برابر رطوبت مقاوم کند. گزینه های مختلفی برای تکمیل چوب وجود دارد ، مانند موم ، روغن یا لاک. دو نوع اصلی کفپوش چوبی عبارتند از: که یک نوع آن که جامد است که هر تخته از یک تکه چوب ساخته شده است ، به طور معمول 18-20 میلی متر ضخامت ، معمولاً با استفاده از شیار می باشد. و نوع دیگر به این ورت اس که هر تخته از سه یا چهار لایه از چوب چند لایه تشکیل شده است که در زاویه های راست با چسب در کنار هم قرار گرفته اند تا یک تخته به طور معمول ضخامت حدود 14 میلی متر ایجاد شود.

کفپوش لمینت

کفپوش لمینیت یک تخته فیبردار فشرده شده است که با تصویری از مواد مانند چوب ، سنگ ، کاشی و غیره پوشانده شده است که پس از آن یک پوشش محافظ داده می شود. لمینت ها می توانند برای اتاق هایی که مایل به استفاده از زیبایی شناسی کف طبیعی هستند اما با هزینه کمتری ، با نصب راحت تر و بدون خطر آسیب دیدن در اثر خراش دادن ، مناسب باشند. لمینت های با کیفیت خوب دوام دارند و ممکن است دارای 20 سال ضمانت باشند. آنها به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند و ممکن است با گرمایش در زیر کف نصب شوند

کفپوش های بامبو

کفپوش های بامبو جایگزینی برای کفپوش های چوبی است از گیاه بامبو ساخته شده و از کفپوش های مدرن می باشد و دارای زیبایی منحر به فرد و مقاوم در برابر آب می باشد . این کفپوش ها به خاطر داشتن رنگ های مختلف می توان آن را با دکوراسیون خانه خود هماهنگ کنیم.

کفپوش های چوب پنبه

چوب پنبه یک ماده تجدید پذیر ضد آب است که برای طیف وسیعی از فضاها از جمله زیرزمین و نصب حمام مناسب است. چوب پنبه را می توان با همان روش لمینت ها روی یکدیگر کلیک کرد یا می توان چسب زد. کف چوب پنبه گرم و قابل انعطاف است گرچه به راحتی توسط اشیاء تیز آسیب می بینند

کفپوش لاستیکی

کفپوش لاستیکی از مواد طبیعی یا مصنوعی ، از جمله لاستیک های بازیافت شده ساخته می شود. این طبقه بندی به عنوان نوعی کفپوش انعطاف پذیر طبقه بندی می شود ، زیرا ویژگی های ارتجاعی یا “گزاف گویی” را نشان می دهد. این امر همچنین باعث می شود تا در طبقه های رقص ، رستوران ها یا دیگر مناطق پر رفت و آمد که خستگی پا و لغزش آن ایجاد می شود ، مناسب باشد. کفپوش های لاستیکی نیز به گزینه ای محبوب برای تاسیسات داخلی تبدیل شده است. این مورد برای اتاقهای بازی کودکان ، اتاقهای حمام و حمام ، گاراژها ، سالن های بدنسازی و سایر برنامه های کاربردی که تمایل به رطوبت و مقاومت به لکه ، جذب صدا ، دوام ، کشسانی و پایداری دما دارند استفاده می شود.

انواع کفپوش ها

تجهیزات دکوراسیون داخلی برج نیلی پخش کننده انواع کف پوش ها می باشد برای کسب اطلاع بیشتر تماس حاصل بفرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *