نحوه انتخاب کاغذ دیواری مناسب

نحوه انتخاب کاغذ دیواری

انتخاب دکوراسیون برای دیوارها یکی از مهمترین قسمت های فرآیند تزئینات است ، پس از همه ، آن تن را برای کل فضا تنظیم می کند.
تزئین یک فضای تجاری گاهی می تواند حتی بیشتر از تزئین یک خانه احساس فشار کند. دکور نه تنها باید منعکس کننده شخصیت خود ما بلکه شخصیت تجارت و برند به عنوان یک کل باشد. این باید به دقت تعادل حرفه ای ، فضای استقبال و برقراری ارتباط با موضوع و لحظه ای منحصر به فرد را برای آن شرکت برقرار کند.

 

برای خرید آنلاین انواع کاغذ دیواری اسپرت و اداری به وب سایت ما مراجعه کنید.

کاغذ دیواری با یک طرح یا میکسی از چند طرح ؟

اولین تصمیمی که می خواهید بگیرید این است که آیا با یک رنگ یا طرح کاغذ دیواری در کل فضای اداری خود استفاده کنید یا آنرا مخلوط کنید. و این یک تصمیم شخصی است. برای سهولت در انتخاب یک طرح تصویر زمینه چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد اما اگر تنها یک مورد را انتخاب کنید بهتر است مطمئن باشید که کاملاً آن را دوست دارید.

چه رنگی از کاغذ دیواری را انتخاب کنیم ؟

اگر فضای کمی دارید خیلی به رنگ های تیره نپردازید ، باعث می شود تا دفتر شما حتی کوچکتر به نظر برسد ، به خصوص اگر در جایی کمبود روشنایی وجود داشته باشد. در انتهای دیگر طیف اگر فضای بسیار وسیعی دارید ، رنگ بیش از حد سفید و کم رنگ می تواند باعث سردی فضا و خالی نشان دادن آن مکان شود.
با فضایی که دارید کار کنید و به یاد داشته باشید که نورپردازی را در نظر بگیرید. هنگام انتخاب رنگ از یک بسته نمونه ، آنها در یک فضای بزرگ و در نورپردازی های مختلف بسیار متفاوت به نظر می رسند ، بنابراین هرگز در تصمیم گیری عجله نکنید. نکته برتر استفاده از آینه ها برای اضافه کردن نور در فضا است.

عناصر دیگر در دفتر خود را در نظر بگیرید

علاوه بر فضای شما ، در هنگام استفاده از سبک های مختلف کاغذ دیواری ، نورپردازی و تم های متناسب با آن را به یاد داشته باشید که سایر عناصر موجود در دفتر خود را نیز در نظر بگیرید. اگر رایانه ، تجهیزات و مبلمان زیادی دارید و قصد تعویض آنها را ندارید پس در انتخاب کاغذ دیواری خود بسیار دقت کنید که آیا با وسایل شما هماهنگ می شود یا نه ؟ پس باید یک سبک مناسب از کاغذ دیواری را انتخاب کنید.

کاغذ دیواری تخت یا برجسته؟

 

جهت مشاوره در انتخاب کاغذ دیواری مناسب فضای کار و تجارت خود با تجهیزات دکوراسیون داخلی برج نیلی تماس بگیرید.

کاغذ دیواریهای برجسته بسیار زیبا می باشند و طرح بی نظیری را به دفترو محل کار ما می دهند و یک بعد اضافی را به فضای اداری شما اضافه می کند. اگر در همه جا از تصویر زمینه های پر طرح و شلوغ استفاده کرده اید ، می تواند کمی زیاد باشد اما این یک راه عالی برای پنهان کردن نواقص در خود دیوارها است. اگر دیوارهای شما دارای نقص است ، کاغذ دیواری ممکن است این مسئله را خیلی خوب پنهان کند.

دیوارهای برجسته

در حال حاضر دیوارهای برجسته بسیار محبوب هستند و هیچ نشانی از خارج از مد بودن خود ندارند. به جای داشتن هر دیوار به اندازه یکسان یا مساوی از تصاویر پس زمینه های مختلف ، می توانید با انتخاب دیوارهای خاص برای برجسته کردن ، رنگ و لعاب و خلاقیت را به طرح خود بدهید. روش های زیادی برای نزدیک شدن به دیوارهای برجسته وجود دارد. می توانید از کاغذ دیواری با الگوی پویا ، کاغذ دیواری با نقاشی دیواری یا حتی فقط یک فلاش رنگی با رنگ روشن و متفاوت استفاده کنید. اگر قصد استفاده از نقاشی های دیواری زیبا را دارید ، اما نمی توانید یکی از آنها را دوست داشته باشید ، شرکتهای سازنده نقاشی دیواری می توانند برای تجارت شما طرح های موقت را انجام دهند. با این کارمی توانید فضایی مجزا و پویا به دفتر خود ببخشید. این روزها گزینه هایی با دیوارهای برجسته بسیار بی حد و مرز است و شما در انتخاب طرح های مختلف نمونه های بسیار زیادی می توانید داشته باشید.

سفارش بیش از آنچه شما نیاز دارید

این همیشه توصیه خوبی است. یک رول اضافی سفارش دهید زیرا در هنگام نصب کاغذ دیواری ممکن است برای قسمت هایی از دیوارها مجبور شوید کاغذ دیواری را به تکه های کوچک تر بریده و مقداری دور ریز به وجود بیاید.

برای جلوگیری از پیچیدگی در از چه کاغذهایی نباید استفاده کرد؟

اگر از کاغذ دیواری یکسان در دو دیوار یا بیشتر استفاده می کنید ، توصیه می کنیم از الگوهای پیچیده کوچک خودداری کنید زیرا باعث شلوغ شدن و گیج شدن هنگام نگاه کردن به طرح می شود .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *