روش صحیح نصب کاغذ دیواری

روش صحیح نصب کاغذ دیواری

نصب کاغذ دیواری ، کاری نسبتا دشوار است و به مهارت نیاز دارد ، اما با این وجود شما بعد از خواندن این مقاله با اصول اولیه ، ابزارهای مناسب و دیگر نکات مربوط به نصب صحیح کاغذ دیواری آشنا خواهید شد.

کاغذ دیواری اصفهان ، از قرن شانزدهم تاکنون در مکان های مختلف بخصوص خانه ها مورد استفاده قرار گرفته تا فضاها را روشن تر و زیباتر کند و هم چنین رنگ و سرزندگی را به محیط اضافه کند.کاغذ دیواری کاشان ، در رنگ ها ، سبک ها و بافت های متنوعی در بازار موجود است که با توجه به سلیقه ، نوع فضا و دیگر شرایط باید نوع مناسب آن را انتخاب کنیم.

خرید کاغذ دیواری

قبل از خرید کاغذ دیواری کاشان ، باید موارد زیادی را در نظر بگیرید.قبل از خرید ابتدا باید تعیین کنید که چقدر به کاغذ دیواری نیاز دارید و برای این منظور باید دیوارهای مکانی را که میخواهید کاغذ دیواری را روی آن نصب کنید اندازه گیری کنید.برای اینکار شما باید با استفاده از متر ارتفاع دیوارها را از کف تا سقف و هم چنین طول دیوارها را اندازه گیری کنید.

 

برای نصب کاغذ دیواری ، در درجه اول اگر شما بتوانید نوع و الگوی کاغذ دیواری را برای پروژه مورد نظر خود به درستی انتخاب کنید ، نصف بیشتر راه را با موفقیت پشت سرگذاشته اید.

زمان خرید کاغذ دیواری ، از هزینه کردن برای کاغذ دیواری هایی که با یک قطره آب لکه دار میشوند ، پرهیز کنید.ما به شما پیشنهاد میکنیم ، کاغذ دیواری ها با روکش وینیل که قابل شستشو هستند ، را برای پروژه خود انتخاب کنید.

دیوارها را قبل از نصب کاغذ دیواری آماده کنید

قبل از شروع نصب کاغذ دیواری خود ، اطمینان حاصل کنید که دیوارهای شما در وضعیت مطلوبی قرار داشته باشند تا فرآیند نصب براحتی انجام شود و هم چنین نتیجه نهایی مطلوب به دست آورید.اگر دیوارها  ، ترک خورده ، خراشیده شده و یا به گونه ای دیگر آسیب دیده باشند ، باید قبال از نصب کاغذ ، آنها را ترمیم کنید.شما برای اینکه کاغذ دیواری تمیز و صاف روی سطح دیوار قرار بگیرد ، میتوانید از کاغذ سمباده استفاده کنید و سطح دیوار را صاف کنید.

اگر می خواهید از دیوارهای خود محافظت کنید ، استفاده از پرایمر کاغذ دیواری ضروری است.پرایمر ، کاغذ دیواری را قادر می سازد تا ایمن و بدون چسبندگی بیش از حد به سطح دیوارهای شما اعمال شود در نتیجه آن بعدا امکان حذف آسان و بدون آسیب کاغذ دیواری را فراهم می آورد.

 

برش کاغذ دیواری

بعد از انتخاب مناسب کاغذ دیواری و خرید رول کاغذ دیواری متناسب با نیاز ، وقت آن رسیده است که نوارهای کاغذ دیواری را به اندازه مورد نظر برش بزنید.برای این منظور متناسب با اندازه گیری هایی قبلی ، تمام نوارهای کاغذ دیواری را اندازه گیری و برش بزنید.

چسباندن کاغذ دیواری

اگر کاغذ دیواری شما از نوع پشت چسب دار است ، مطابق با دستورالعمل سازنده آن را خیس کنید و آن را روی سطح بچسبانید.اما اگر کاغذ دیواری خریداری شده از نوع پشت چسب درا نیست ، ابتدا باید یک لایه یکنواخت از خمیر چسب را با استفاده از یک غلتک با کیفیت بالا روی کاغذ و یا دیوار اعمال کنید و آنگاه کاغذ را بچسبانید.

دوستان و همراهان عزیزی که مایل هستند در مورد کاغذ دیواری ، انواع کاغذ دیواری و چگونگی نصب کاغذ دیواری اطلاعات کامل تری کسب کنند ، میتوانند به سایر مقالات این سایت مراجعه کنند.امید است پس از مطالعه این مقالات اطلاعات جامعی در این زمینه کسب کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *