بهترین کفپوش چیست

بهترین کفپوش چیست

بهترین کفپوش چیست

انتخاب کفپوش یکی از مهمترین تصمیماتی است که باید در هنگام بهسازی خانه خود اتخاذ کنید. این ماده جزئی جدایی ناپذیر از طراحی داخلی شما است. همچنین استفاده ، مشکل نصب و نگهداری را نیز تعیین می کند. قبل از انتخاب ، عاقلانه است که خود را درباره آنچه در دسترس است و همچنین مزایا و اشکالات هر یک از آنها آموزش دهید. برای انتخاب کفپوش مناسب با کفپوش اصفهان همراه باشید تا شما را راهنمایی کند.

بهترین کفپوش

نحوه انتخاب بهترین کفپوش چیست

برای انتخاب کفپوش ، بهتر است با تعیین آنچه نیاز دارید شروع کنید. این عوامل را در نظر بگیرید:

اتاق: بعضی از انواع ، مانند فرش یا چوب سخت ، برای هر مکانی ایده آل نیستند

وضعیت خانوادگی: کودکان خردسال یا حیوانات خانگی به کفپوش ضد آب و ضد خش نیاز دارند

بودجه: قیمت بسیار متفاوت است ، بنابراین باید بدانید که چه چیزی را می توانید هزینه کنید

موارد لازم برای نصب: برخی از مواد نیاز به زیرپوش یا پد دارند ، که ممکن است هزینه بالایی نیز داشته باشد

سبک: انواع خاصی برای ایجاد زیبایی شناسی مناسب بهتر از سایرین عمل می کنند

بازده سرمایه گذاری (ROI): هزینه یا کیفیت بالاتر اغلب به معنای سرمایه گذاری بلند مدت بهتر است .

انواع مواد کفپوش

  • کفپوش چوب سخت

چوب سخت برای انتخاب عالی و طولانی مدت و همچنان به عنوان انتخاب برتر شناخته می شود. هزینه نصب کفپوش چوبی متغیر است و آن یکی از گران ترین گزینه ها می باشد. برای فضاهای زندگی مشترک طبقه اصلی بهترین است. این کفپوش با گذشت زمان باعث ایجاد خش و خراش می شود. که می توان آن را پالایش  کرد که هزینه ای برای پالایش کفپوش چوبی باید پرداخت کنید و شما می توانید این کار را هر 3 تا 5 سال انجام دهید.

  • کف پوش لمینیت

جوانب مثبت و منفی کفپوش چند لایه این مزایا را شامل می شود:

قیمت پایین ، سهولت نصب ، دوام ، انواع رنگ ها و سبک ها ، مانند چوب طبیعی به عنوان یک نقطه ضعف ، این ماده می تواند مستعد آسیب رطوبت باشد و تعمیر آن دشوار است. صاحبان خانه ترجیح می دهند آن را در مناطقی پر رفت و آمد که آشپزخانه یا حمام نیستند ، نصب کنند.

  • کفپوش وینیل

این روزها ، این کفپوش مصنوعی برای خانه با دوام بوده و به طور موثری از چوب ، سرامیک و سنگ تقلید می کند. این کفپوش از جنس پی وی سی ساخته شده است. این نوع کفپوش مزایای که نسبت به کفپوش های دیگر دارد این است که از مقاومت خوبی برخوردار است ودر برابر آب و روطوبت نیز مقاوم است و عایق گرما می باشد و در زمستان گرم و در تابستان سرد می باشد. و انتخاب مناسبی برای آشپزخانه می باشد.

  • کفپوش های چینی یا سرامیک

کاشی و سرامیک یا پرسلن یک انتخاب کفپوش با دوام ، غیر متخلخل و زیبا است. از آنجا که ضد آب است ، برای آشپزخانه ها ، حمام ها و ورودی ها بسیار عالی است.نصب آن دشوارتر است و در صورت استفاده سنگین می تواند تراشه و خراشیده شود. بر خلاف چوب یا فرش ، در صورت لزوم می توانید قطعات جداگانه را به جای کل سطح جایگزین کنید.

  • کف کاشی سنگ طبیعی

کاشی سنگ طبیعی یک کفپوش کلاسیک است که شامل گرانیت ، سنگ مرمر ، تراورتن و ماسه سنگ است. برخی از مواد مانند تراورتن نسبت به سایر مواد با دوام تر هستند. به خاطر داشته باشید که اتمامها به مقادیر مختلفی از مراقبت نیاز دارند. برای مثال ، یک سطح مرمر صیقلی خراش و جوش را راحت تر از سطح مضر نشان می دهد.

بهترین کفپوش

در این مقاله شما با انواع کفپوش ها آشنا شدید برای کسب اطلاع بیشتر و راهنمای خرید با تجهیزات دکوراسیون داخلی تماس حاصل بفرمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *